Rotterdamse Stephan Brusche tovert fruit om tot kunst
december 5, 2016
Top 5 grootste fouten op Facebook bedrijfspagina’s
januari 17, 2017
Alles

Case Ecotop B.V.

Een heldere informatievoorziening!


Hoe Ecotop zijn verhaal overbrengt.

Hoe breng ik naar crowdfunders over wat ons project inhoudt? Deze vraag legde Ecotop voor aan het team van Goldies Reclame. Bij Ecotop staat onafhankelijkheid van de mestmarkt, duurzaamheid, toekomstbestendigheid en eigen verantwoordelijkheid centraal. Een bedrijfseconomisch motief met eveneens oog voor het maatschappelijk belang. Het team van Goldies Reclame ging aan de slag om de complexe processen te verhelderen en ontwikkelde een passende huisstijl en website. Bekijk website.


Duurzame oplossing.

Het klimaat, milieu en maatschappelijk belang zijn belangrijke drijfveren voor Ecotop. Goldies Reclame nam deze motieven mee bij de ontwikkeling van een geschikte huisstijl en website voor de organisatie. De kleur groen staat centraal; een kleur die staat voor duurzaamheid en leven. Dit ondersteunt het verhaal van de organisatie. Goldies Reclame hield daarnaast rekening met de functionaliteiten van de website. Dankzij het responsive design is de website geoptimaliseerd voor meerdere platformen, zoals een laptop, tablet of smartphone. Dit zorgt voor een prettige gebruikservaring. Ook maakt dit het mogelijk om in de toekomst eenvoudiger certificaten of mestkorrels te kopen in de shop van Ecotop.


Overtuig met visuele content.

Het verwerken van mest tot onder meer groene stroom en duurzame warmte, is een gecompliceerd proces. Om crowdfunders te werven die willen investeren in het project, is het belangrijk dat je doelgroep begrijpt wat je wilt uitleggen. Een infographic helpt daarbij. Wist u namelijk dat we visuele informatie veel sneller opnemen dan tekst? Uit onderzoek blijkt zelfs dat ons brein visuele informatie 60.000 keer sneller verwerkt dan tekstuele data. Met een infographic zijn de processen van Ecotop overzichtelijk gevisualiseerd. Uiteraard is bij de ontwikkeling van deze infographic ook rekening gehouden met de nieuwe huisstijl van Ecotop.


Diverse toepassingen.

Bent u geïnteresseerd in meer informatie over deze case? Op onze portfoliopagina vindt u meer over de ontwikkelde huisstijl en toepassingen die Goldies Reclame realiseerde voor Ecotop.


Communicatie-oplossingen voor u.

Goldies Reclame werkt graag voor mensen die hun omgeving belangrijk vinden en daar met hun product of dienst willen uitblinken. U kunt rekenen op een creatief en onderscheidend ontwerp voor ieder vraagstuk met een vertrouwde service. Geïnteresseerd in onze diensten? Het team van Goldies Reclame maakt graag tijd om de mogelijkheden met u te bespreken. Maak direct een afspraak of bel voor een vrijblijvend gesprek naar 040-7370352.























Enkele opgeleverde projecten

kijk en oordeel zelf…


Tags: Crowdfunding, Huisstijl, Website, WordPress, Infographic



Hoe breng ik naar crowdfunders over wat ons project inhoudt? Deze vraag legde Ecotop voor aan het team van Goldies Reclame. Bij Ecotop staat onafhankelijkheid van de mestmarkt, duurzaamheid, toekomstbestendigheid en eigen verantwoordelijkheid centraal. Een bedrijfseconomisch motief met eveneens oog voor het maatschappelijk belang. Het team van Goldies Reclame ging aan de slag om de complexe processen te verhelderen en ontwikkelde een passende huisstijl en website.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

De waardering van Goldies Reclame bij Kiyoh Klantbeoordelingen is 9.1/10 gebaseerd op 212 reviews.

Online Marketeer gezocht!