Case Blatter Legal
oktober 24, 2016
Je hebt meer aan een digitale nieuwsbrief!
november 7, 2016
Alles

Case A&B/CCI Damesmode

Een opvallende identiteit!


Hoe A&B/CCI damesmode een gezicht kreeg!

Goldies Reclame heeft al veel mooie projecten mogen uitvoeren voor diverse klanten. Deze keer gaan we dieper in op een klant actief binnen de retail. A&B/CCI Damesmode is als één van de weinige modezaken in Eindhoven gespecialiseerd in de betere merken voor de modebewuste vrouw van 50 jaar en ouder. Met modieuze kleding, vlotte collecties en merken zoals o.a. Cappuchino, Dolce Vita, Erfo, Eugen Klein, Frank Walder, Germaine, Gerry Weber en meer. Waar kledingzaken zich tegenwoordig richten op uiteenlopende doelgroepen, richt A&B/CCI Damesmode zich specifiek op de vijftigplus doelgroep. Maar hoe bereik je als speciaalzaak het beste je doelgroep?


Een herkenbaar gevoel!

Klanten een vertrouwd en gastvrij gevoel geven tijdens het winkelen; dat is wat A&B/CCI Damesmode graag doet. Met dit gedachtegoed heeft Goldies Reclame een vertaling gemaakt naar een passende huisstijl. De ontwikkelde huisstijl is vertrouwd voor de doelgroep door het het gebruik van oude hollywoodsterren. De oude hollywoodsterren geven een periode aan waarbij de vrouwen chique, toonaangevend en modieus waren. Dit in combinatie met frisse kleuren en beelden maakt een identiteit waarmee de vijftigplusser zich kan identificeren.


Vijftigplus vignet.

Om extra lading te geven aan de identiteit van A&B/CCI Damesmode ontwikkelde Goldies Reclame een vijftigplus vignet in de vorm van een knoop. Het vignet is gemakkelijk toepasbaar op diverse uitingen en straalt direct uit dat welke doelgroep A&B/CCI Damesmode bedient. Helder en krachtig!


Veranderingen in het winkelgedrag.

Wist u dat zeven op de tien Nederlanders online winkelt? Deze cijfers zullen in de toekomst alleen maar toenemen. Hoewel de stijging het grootst is onder 25- tot 45-jarigen, neemt ook het online winkelgedrag van vijftigplussers toe. Dit in acht nemend implementeerde Goldies Reclame een uitgebreide productenpagina. Consumenten kunnen hier in alle rust de modecollecties van A&B/CCI Damesmode bekijken voordat zij gaan winkelen. Of klanten dit nu via een tablet of laptop doen; dankzij het responsive webdesign is de website vanaf ieder scherm goed te bekijken.


Complete huisstijlontwikkeling

Van flyers en banners tot de vernieuwde website en online nieuwsbrief; Goldies Reclame droeg bij aan de complete huisstijl van A&B/CCI Damesmode. Neem voor meer informatie een kijkje op de portfoliopagina van A&B/CCI Damesmode.


Wij helpen u graag.

Goldies Reclame werkt graag voor mensen die hun omgeving belangrijk vinden en daar met hun product of dienst willen uitblinken. U kunt rekenen op een creatief en onderscheidend ontwerp voor ieder vraagstuk met een vertrouwde service. Geïnteresseerd in onze diensten? Het team van Goldies Reclame maakt graag tijd om de mogelijkheden met u te bespreken. Maak direct een afspraak of bel voor een vrijblijvend gesprek naar 040-7370352.




















Enkele opgeleverde projecten

kijk en oordeel zelf…


Tags: Mode, Damesmode, Vijftigplus, Huisstijl, Logo, Eindhoven, Veldhoven, WordPress, webshop



Goldies Reclame heeft al veel mooie projecten mogen uitvoeren voor diverse klanten. Deze keer gaan we dieper in op een klant actief binnen de retail. A&B/CCI Damesmode is als één van de weinige modezaken in Eindhoven gespecialiseerd in de betere merken voor de modebewuste vrouw van 50 jaar en ouder. Met modieuze kleding, vlotte collecties en merken zoals o.a. Cappuchino, Dolce Vita, Erfo, Eugen Klein, Frank Walder, Germaine, Gerry Weber en meer. Waar kledingzaken zich tegenwoordig richten op uiteenlopende doelgroepen, richt A&B/CCI Damesmode zich specifiek op de vijftigplus doelgroep. Maar hoe bereik je als speciaalzaak het beste je doelgroep?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

De waardering van Goldies Reclame bij Kiyoh Klantbeoordelingen is 9.1/10 gebaseerd op 212 reviews.

Online Marketeer gezocht!